Nowa kolorystyka
Wybrane kolory uosabiają naszą firmę, dlatego w nowej identyfikacji wizualnej pojawia się koralowy, błękitny i grantowy.
23 lata temu, kiedy powstał Carpol, wierzyliśmy że uda się nam stworzyć rynek zabudów w Polsce. Przez lata budowaliśmy nowe hale, inwestowaliśmy w nowoczesne maszyny, szkoliliśmy się z nowych technologii i optymalizowaliśmy produkcję. Carpol przechodził ciągłe zmiany, ale nasz wizerunek garbuska pozostał w niezmienionej formie, aż do teraz.
Aby móc się dalej rozwijać, zdecydowaliśmy się na zmianę identyfikacji wizualnej. Nowe logo Carpolu jest prostsze, bardziej czytelne i łatwiejsze do umieszczania na naszych zabudowach.
Nowe logo obrazuje, że Carpol to nie tylko zabudowy,
ale przede wszystkim ludzie, którzy je tworzą.
Nasze wartości to współpraca, przyjaźń i zaangażowanie, dlatego uśmiech w sygnecie symbolizuje nas – pracowników Carpolu.
02
Nie chcemy zapomnieć o naszym starym logo, dlatego nowy znak nawiązuje do naszego dwudziestotrzyletniego garbuska.
03
Wpisany w logo kształt tarczy, to symbol bezpieczeństwa, jakości oraz gwarancji, którymi charakteryzują się nasze unikatowe produkty.
Wybrane kolory uosabiają naszą firmę, dlatego w nowej identyfikacji wizualnej pojawia się koralowy, błękitny i grantowy.
01
Dbamy o relacje międzyludzkie, dlatego koralowy symbolizuje współpracę i zaangażowanie, ale również żeński pierwiastek i to, że Carpol tworzą kobiety.
02
Naszą firmę budujemy przez ciągły rozwój. Błękit mówi o tradycji i wieloletnim doświadczeniu, z których korzystamy na co dzień.
03
Na każdym etapie produkcji zwracamy uwagę na jakość. Kolor granatowy odpowiada gwarancji i bezpieczeństwu naszych produktów.
Zmieniamy logo, bo chcemy iść naprzód, ale nie zmieniamy siebie. Pożegnajmy starego garbuska, powitajmy nowe możliwości!