Serwis

W czym możemy
Ci pomóc?

Masz pytanie, potrzebujesz porady lub chcesz coś zasugerować? Zadzwoń do odpowiedniego działu lub wyślij do nas wiadomość.

Zgłoszenia reklamacyjne

Jeżeli chcesz zgłosić reklamację jesteśmy do Twojej dyspozycji. Zrobimy wszystko aby Ci pomóc.

Ryszard Kowalczyk

(+48) 512 120 200

Zakup części zabudowy

Jeżeli potrzebujesz wymienić którykolwiek z elementów zabudowy, zadzwoń pod ten numer.

Rafał Reczulski

(+48) 665 579 000

Naprawa powypadkowa

Potrzebujesz naprawić swoją uszkodzoną zabudowę? Jesteśmy dla Ciebie i pomożemy Ci na każdym etapie.

Mariusz Sztybor

(+48) 603 136 628

Szef serwisu

Jeżeli chcesz porozmawiać z szefem naszego działu, zadzwoń pod ten numer.

Ryszard Kowalczyk

(+48) 512 120 200

Gwarancja

Nasze zabudowy mają być Twoim narzędziem pracy. Wiemy, że codzienne użytkowanie stawia im wysokie wymagania, a Twoje auto z naszą zabudową będzie poddawane licznym i ciężkim próbom. Dlatego też nasze produkty są poddawane rygorystycznym testom pod kątem zgodności z najwyższymi standardami. Możemy zagwarantować, że spełniają nasze surowe wymogi dotyczące jakości, wytrzymałości i trwałości.

Oznacza to, że możemy zaoferować bezpłatną 2-letnią gwarancję, obejmującą wady materiałów oraz wykonania. Poniżej prezentujemy Ogólne Warunki Gwarancji. Zapraszamy do zapoznania się z nimi, a w razie jakichkolwiek pytań, zapraszamy do kontaktu z nami.

  • Ile trwa gwarancja na zabudowę?

    Dajemy Ci gwarancję na okres 24 miesięcy od dnia sprzedaży pojazdu na wykonaną w nim zabudowę lub przystosowanie samochodu.

    Co powinieneś zrobić gdy zepsuje Ci się agregat, ogrzewanie postojowe lub inne urządzenie zamontowane w naszej zabudowie ?

    Wszystkie, montowane przez nas urządzenia posiadają karty gwarancyjne, które dołączamy do pakietu startowego zabudowy Carpol . Postępuj zgodnie ze wskazówkami tam opisanymi i kieruj się pod adresy serwisów wskazanych w tych kartach.

    Gdzie naprawiamy nasze zabudowy?

    Gwarancje na nasze zabudowy realizujemy w naszym zakładzie produkcyjnym pod Warszawą, lub w sieci autoryzowanych punktów serwisowych, z którymi współpracujemy. Miejsce naprawy jest ustalane indywidualnie z działem SERWISU CARPOL.

    Co obejmuje ta gwarancja?

    Nasza gwarancja obejmuje naprawę wad w wykonanej przez nas zabudowie, które ujawnią się w okresie gwarancji. Zobowiązujemy się do naprawy wadliwego elementu zabudowy. Jeżeli zaistnieje taka potrzeba – wymienimy go na nowy, pozbawiony wad.

    Czego nie obejmuje gwarancja?

    • urządzeń i części zużywających się w czasie normalnej obsługi pojazdu,
    • skutków wynikających z niewłaściwej obsługi zabudowy, niezgodnej z załączoną do niej instrukcją obsługi,
    • skutków wynikających z niewłaściwej eksploatacji pojazdu i zabudowy (przeciążenia pojazdu, nieprawidłowego rozmieszczenia ładunku),
    • następstw powstałych z winy, niedbałości lub niedoświadczenia Klienta,
    • indywidualnych cech zabudowy nie będących wadami, ale wynikających ze specyfiki danego typu zabudowy i o których to poinformowano Klienta w instrukcji obsługi,
    • oczekiwań Klienta co do zdatności zabudowy do jego szczególnych potrzeb, wykraczających poza zwykle przeznaczenie danego typu zabudowy,
    • następstw zjawisk atmosferycznych, uszkodzeń termicznych, lub chemicznych, uszkodzeń mechanicznych (pęknięć, zarysowań itp.), szkód powstałych wskutek wypadków drogowych,
    • urządzeń dodatkowych: nagrzewnic wodnych, webasto, klimatyzacji, agregatów chłodniczych, agregatów prądotwórczych itp.

    Urządzenia te posiadają odrębne karty gwarancyjne oraz instrukcje obsługi, które dołączamy do naszego pakietu zabudowy. Tam znajdziesz wszystkie informacje dotyczące przeglądów oraz serwisów.

    Nie ponosimy odpowiedzialności za usterki zabudowy/nadwozia powstałe w wyniku nieprze strzegania warunków gwarancji i instrukcji obsługi w/w urządzeń. Nie rekompensuje my czasowej niesprawności pojazdu, niewygody oraz związanych ze złożeniem reklamacji niedogodności.

    Jak długo trwa rozpatrzenie gwarancji?

    Rozpatrzenie reklamacji trwa nie dłużej niż (.....). Natomiast naprawę wykonamy w przeciągu 14 dni roboczych.

    Jakie działania podejmie Carpol w ramach warunków niniejszej gwarancji?

    Jeżeli Twoje zapytanie gwarancyjne zostanie uznane, pokryjemy koszty i naprawimy lub wymienimy wadliwą cześć zabudowy.

    Czym jest karta gwarancyjna?

    Karta gwarancyjna jest dokumentem potwierdzającym gwarancję zabudowy samochodu.

    Karta gwarancyjna jest ważna, gdy spełnia wszystkie poniższe warunki:

    - zawiera dane identyfikacyjne pojazdu i jego zabudowy/ nadwozia,

    - zawiera datę wydania pojazdu po adaptacji,

    - zawiera podpis i pieczęć Gwaranta,

    - ewentualne skreślenia i/lub poprawki są potwierdzone podpisem i pieczęcią Carpolu.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.